Z důvodu inventury budou balíky odeslány se zpožděním 1-2 dny. Děkujeme za pochopení.

Kvalita obrazu: Žádný obraz na monitoru / TV připojení k DVR / NVR

Pokud jste svůj DVR/NVR systém připojili k monitoru a nevidíte obraz, může to souviset s vašimi kabely, monitorem nebo nastavením rozlišení DVR/NVR.

Kontrola kabelového připojení DVR / NVR:

Ujistěte se, že video kabel není uvolněný nebo odpojený. Zkontrolujte připojení videa k vašemu monitoru / TV.

Vyzkoušejte jiný kabel stejného typu, abyste se ujistili, že video kabel není poškozený nebo zlomený.

Zkontrolujte, zda váš monitor/TV a DVR/NVR systém podporuje HDMI. Pokud ano, vyžadujete HDMI kabel mezi TV a DVR / NVR. Doporučuje se použít HDMI, pokud je k dispozici.

 

HDMI port

 

Zkontrolujte, zda váš monitor/TV a DVR/NVR systém podporuje VGA kabely. Pokud ano, stačí umístit VGA kabel mezi monitor / TV a DVR / NVR.

 

 

 

Pokud má váš monitor/TV pouze vstupy pro kabely RCA, můžete se připojit k portu výstupu videa na DVR/NVR pomocí kabelu BNC nebo RCA a adaptéru.

Pokud jste zkontrolovali kabely vašeho DVR/NVR a stále se vám nezobrazuje obraz, musíte resetovat připojení monitoru DVR/NVR.

Chcete-li obnovit připojení monitoru:

1. Vypněte monitor.
2. Vypněte a zapněte váš DVR / NVR. Chcete-li zapnout napájení vašeho DVR / vypněte jej a zdroj napájení přibližně na 30 sekund. Znovu zapněte zdroj.
3. Zapněte monitor.
4. Zapněte svůj DVR / NVR systém.

Pokud jste resetovali připojení monitoru a stále se vám nezobrazuje obraz, zkontrolujte vstupní kanál monitoru/TV. Ujistěte se, že jste vybrali vstupní kanál na vašem monitoru, který je připojen k vašemu DVR / NVR. Informace o výběru vstupních kanálů naleznete v návodu.

Pokud jste na monitoru vybrali správný vstupní kanál a nevidíte obraz, zkontrolujte, zda je váš DVR/NVR nastaven na rozlišení, které váš monitor podporuje.

 

Chcete-li zkontrolovat nastavení rozlišení DVR / NVR:

Změňte rozlišení DVR/NVR na 1024 x 768. Toto rozlišení podporuje většina monitorů.

 
Zpět do obchodu